La fel –

In urma cu cativa ani m-am urcat intr-un tren spre munte din cauza unei piese de la The Knife. In urma cu alti cativa ani m-am urcat in masina, in pijamale, in mijlocul noptii, din cauza unei piese de la Pixies. In urma cu alti cativa ani m-am indragostit din cauza unei piese Radiohead, m-am mutat din oras din cauza unei piese Mumford & Sons si m-am maritat din cauza unei piese de la Cure. Azi m-am reapucat de scris din cauza unei piese  de la We are Augustins.

Poate daca ne-am lua toate deciziile din viata in acompaniamentul unei muzici bune, toate ar fi decizii corecte si totul s-ar termina bine. Si poate ca daca am proceda asa, sufletul nostru ar fi mereu plin si scaldat in sunet, si-am fi mai putin certareti, mai putin incruntati si mai putin dezorientati. Si poate ca am vedea lumea cu alti ochi.

Imi reprosez ca n-am mai scris, la fel cum imi reprosez ca m-am indepartat de muzica, probabil si pentru ca sunt unul si acelasi lucru. Nu pot sa scriu in liniste, auzind doar zgomotul tastelor. Ar fi un sunet prea brutal printre cuvinte.

Norocul meu ca nu pot sa abandonez muzica, la fel cum n-as putea sa ma despart de ceea ce sunt. Muzica mea e o parte din mine la fel cum sunt si lucrurile pe care le astern aici. Datorita ei m-am reapucat de scris. Si e la fel de bine ca si atunci cand scriam in trecut.

Sa fiti veseli!

PS. Daca nu intuiti playlist-ul, let me know 🙂


2 thoughts on “La fel –

Leave a comment